Första advent

En bild från förra året när jag och Edvin strosade runt på gatorna i Gamla stan på första advent.
 
Är det inte helt sjukt att första advent redan är här? När jag tittar på bilder från förra året så känns det som igår, klyschigt men sant. Idag gick jag ner på stan så fort affärerna öppnade och fick faktiskt hem några julklappar som jag är jättenöjd med. Efter det åt jag lunch hemma och satte igång med en storstädning av hela lägenheten och invigde min mopp som jag fick av mamma och pappa när dom var här, det är något jag har varit för snål för att köpa själv, haha. Nu väntar jag på min tvättid kl. 16 och när jag slängt in kläderna i alla maskiner så tänkte jag gå till ica och köpa mig lite glögg att mysa med ikväll, dagen till ära. Hoppas ni har haft en bra helg!
 
 
 

Cissi

Gamla stan är mysigt att strosa omkring i ❄️

2015-12-02 @ 15:57:29
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0