Ett nytt vardagsrum



Godkväll!
Ikväll har jag haft deadline för en stor och viktig inlämningsuppgift som jag har kämpat med hela helgen för att få till utan vidare framgång. För att slippa slita av mig håret så kom jag på den briljanta idén att möblera om. Har länge haft den tanken i huvudet och det är svårt att veta hur det blir om man inte testar det. Sagt och gjort. Så nu ligger jag i sängen från en annan vinkel av min lägenhet OCH inlämningsuppgiften är äntligen inskickad. Phu! Det är ändå väldigt smidigt det här med liten boyta, har fått ett helt nytt vardagsrum, haha. Ska testa ha det så här ett par dagar så får vi se hur jag trivs! Måste hitta en ny vardagsrumsmatta och saker att sätta upp på väggarna. Det tar sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0