Let's do this

 
 
God förmiddag!
De senaste dagarna har jag vaknat vid 7 av mig själv och inte kunnat somna om. Det kan bero på att jag är lite undermedvetet nervös inför tentan jag ska skriva senare idag. Men jag har sagt till mig själv att den får gå som den går och eftersom man ändå inte hinner lära sig något tills vi skriver den i eftermiddag bestämde sig jag och Josefin för att äta lunch på Lingonfabriken, köpa en kaffe och strosa lite innan vi går dit tillsammans och gör vårt bästa. Så jag ska snart göra mig i ordning och gå för att möta henne. Det ska bli så skönt att tentaperioden är över, men det är inte som att det blir lugn och ro för det. Har ungefär 143 inlämningar och 75 böcker att läsa också....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0