Perfekt lördagsförmiddag

Att vakna av sig själv tidigt, inse hur grått och trist det är ute, vända på kudden och somna om måste ju vara det bästa sättet att starta helgen på! Så startade jag min lördag och sedan jag gick upp har jag bara latat mig, ätit frukost och nu har jag hällt upp min andra kopp kaffe och tagit fram lite mango som jag ska äta samtidigt som jag faktiskt ska läsa lite kurslitteratur - Grundläggande immaterialrätt. Det är den första boken som jag frivilligt läser en lördag och nog en av de tråkigaste böcker vi har haft hittills. Men den här kursen verkar så himla intressant och det kan vara kul att använda sig lite av alla böcker man köper. Så det ska jag sysselsätta mig med nu ett par timmar. Efter det tror jag att jag ska städa lite och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0