Mina mål för 2016

 
1. Klara ett år på universitetet
Jag har redan klarat ett halvår och 1/6 av min utbildning. I sommar är jag färdig med mitt första år på universitetet och trots perioder av slit, motgångar och tvivel så ska jag bevisa för mig själv att jag klarar detta.
 
2. Ha kul och njuta av varje bra ögonblick
I år ska jag försöka bli mer spontan och släppa lite på mitt kontrollbehov och vara lite wild och crazy, men ändå under hyfsat kontrollerande förhållanden (haha)
 
3. Testa mer recept
När jag flyttade hemifrån var matlagningen något som jag såg väldigt mycket fram emot. Att få testa nya recept och att inte försöka få någon speciell "rutin" på maträtter som går om och om igen. Dessvärre så blev det så även fast jag tycker det är kul med mat. Så i år ska jag försöka testa mer nya recept, i alla fall ett nytt i veckan, med mer variation och gärna införa minst en vegetarisk rätt i veckan!
 
4. Ge mer tid åt min kreativitet
Jag älskar allt som har med pyssel och inredning att göra men har inte känt att jag har haft tid att sätta mig ner med det. Men det ska jag försöka bli bättre på i år. Förhoppningsvis lite pyssel som jag kan ha nytta av i lägenheten.
 
5. Bli bättre på att höra av mig till nära & kära
Det behöver inte alltid vara ett samtal, det kan vara något så enkelt som ett sms med en simpel fråga om hur personen mår. Det skulle i alla fall jag bli glad för.
 
6. Träna regelbundet
Ja, det säger sig självt. Inga ursäkter och inga högre mål, bara få in regelbunden träning i vardagen.
 
 

Alice

Bra mål!

2016-01-16 @ 10:50:40
URL: http://alicelindstrom.se
Nettan

2 - 6 Känner jag samma :D

Http://nouw.com/Nettan

2016-01-16 @ 11:43:45
URL: http://nouw.com/Nettan



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0