Dan före dan före dopparedan

 
Något av det bästa som finns är att vakna tidigt av sig själv på morgonen och mötas av doften av julgran halvvägs ner för trappan. Det har jag gjort de senaste dagarna och det är inte mycket som slår det ögonblicket så här i juletider.
 
Igår var jag i stan för att titta på NK:s julskyltning. Jag har en liten hemlig dröm att själv få vara med och designa ett av dessa skyltfönster någon gång. Det skulle vara så roligt och ärofyllt! Tänk va mycket tanke, jobb och kreativitet som ligger bakom något som man går förbi och har sett klart efter några minuter. Vi får se vad det blir av den drömmen som inte längre är hemlig. Idag står i alla fall julbak på schemat, gjorde klart de mesta igår så idag ska jag bara koka kola och slå in i papper. Annars är det väl packning som gäller för imorgon rullar bilen till Karlstad! ♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0