Lättnad & Glädje

 
Hej och godkväll!
I fredags städade jag lägenheten och packade min väska för att sedan bli hämtad av pappa. Så bra föräldrar som hämtar hem mig. Vi satt bilresan utan radio och bara pratade och pratade så när vi kom hem och mamma skulle säga något nytt som har hänt så hade vi redan gått igenom det och lite till. Ingen förstår känslan att vara hemma i Stockholm, hos mamma och pappa och bara tanken av att jag ska stanna här i ungefär två veckor är oslagbar! Nu i helgen har vi bara tagit det lugnt och inhandlat de sista julklapparna. Imorgon ska jag börja göra julgodis, åka till stan för att se julskyltningen och strosa omrking, andas lite stockholmsluft. Det är underbart att vara hemma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0