Fem saker som alltid finns i mitt kylskåp

Det är tyvärr sällan mitt kylskåp är välfyllt med massa godsaker även fast jag gärna alltid skulle ha det så. Men när det inte är det så kan jag vara säker på att alltid hitta dessa fem saker:
 
En flaska med kallt vatten
Det finns inget godare än ett glas riktigt kallt vatten att dricka till måltiden, den flaskan ser jag alltid till att fylla!
 
Phiadelphiaost
Jag har aldrig haft en hel ost, ett kalkonpaket eller något annat pålägg som inte hunnit bli dåligt. Om jag någon gång äter smörgås så behöver jag inget annat pålägg så länge jag har phiadelphia på. Brukar även använda det flitigt i matlagning, det blir så krämigt och gott, rekommenderar!
 
Oatlys havregrädde
Det är jättebra hållbarhet och även denna använder jag i matlagning i stället för matlagningsgrädde. 
 
Paprika
Är det en grönsak jag alltid har hemma är det paprika, oftast röd!
 
Heinz ketchup 
Bästa ketchupen som aldrig tar slut
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0