Sjukstuga

Usch vilken jobbig förmiddag jag har haft hörni! Det började bra med att jag vaknade kl. 8 av mig själv, jag gick då upp och kokade kaffe och tittade på nyhetsmorgon. Samtidigt som frukosten slank ner skrev jag mig en handlingslista eftersom att jag ville komma iväg till affären så tidigt som möjligt i och med att många får pengar idag och förmodligen behöver fylla upp sina kylskåp och skafferier precis som jag. Fick ihop en lång och bra lista med många maträtter och gick sedan iväg. På vägen började jag känna av min oroliga mage och började må lite illa men försökte sluta tänka på det. Väl i affären gick det till en början bra men sedan började jag kallsvettas och må ännu mer illa så jag fick bara med mig ungefär hälften av det som stod på listan och jag skyndade mig för att betala och gick hem så fort jag kunde. Jag hann knappt slänga kassarna innanför dörren innan jag var tvungen att sätta mig framför toaletten och hulka. USCH! Jag förstår inte vad det är för fel på mig, har mått dåligt i flera dagar nu med magknip och illamående. Det känns inte roligt och jag känner mig mer ensam än någonsin! BLÄ

Jessica

Usch stackare :( Krya på dig! ❤️

2016-02-25 @ 14:59:21
URL: http://jessicahulting.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0