Vardagslyx

Goddagens!
Imorse åkte jag hemifrån Stockholm till Norrköping till min föreläsning som började kl. 10. Det känns nu kan jag säga, är så trött så jag kan nog somna sittandes här framför datorn. Men i stället ska jag försöka sysselsätta mig med storstädningen som jag missade igår, mejla lite lärare och kanske laga lite mat.
 
Som sagt var jag hemma i Stockholm över helgen, saknaden blev för stark så det var skönt att få vara där i några dagar. Jag har mest bara varit hemma, ätit gott och spenderat tid med min familj. Utöver det har jag fyndat lite på Mios rea. Jag var i behov av lite nya sängkläder och såg att de hade några utvalda set med 70% rabatt på så ett sånt paket fick följa med mig hem så efter jag har städat ska jag nog bädda rent med nytt och tända mitt nya doftljus som jag hämtade ut idag! Ibland måste man lyxa till det i vardagen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0