Veckans matsedel

 
Måndag
Korvstroganoff med blomkålsris
 
Tisdag
Laxfilé i ugn med Pak Choi och sojabönor
 
Onsdag
Linssoppa med en klick créme fresh
 
 
Jag tänkte att det kunde vara roligt att börja med att skriva en veckomatsedel här på min lilla blogg. Det är inte bara kul att dela med sig och kanske ge er lite tips - det underlättar även för mig själv att veta vad jag ska äta under veckan och vad jag ska handla. Dessutom är det lättare att skriva ihop en lista för att lättare få översikt på veckans middagar så man kan se till att det blir variation och så att man kan se till att hinna testa ett nytt recept eller två. Anledningen till varför jag bara skrivit fram till onsdag är för att jag åker hem till Stockholm på torsdag så det passar bra att ha en liten testvecka denna vecka! Som ni ser så ska jag alltså äta korvstroganoff med blomkålsris idag. Jag har varit så nyfiken på att göra blomkålsris så det ska bli kul att äntligen få veta hur det blir och smakar!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0