Söndag

På ett sätt är det så skönt att det är söndag. Något sådant trodde jag aldrig att jag skulle säga, men början av den här veckan var verkligen inte rolig så det ska bli skönt att lämna den efter oss och börja på en ny, förhoppningsvis bättre vecka.
 
Dagen idag har gått åt till att storstäda lägenheten, handla lite mat till veckan och rensat lite tidningar som jag har samlat på mig. Nu är min kyckling i ugnen, testar för första gången att göra Pulled chicken vilket ska bli spännande att se hur det blir, det doftar väldigt gott i alla fall. Här om dagen kom det en Bingolott på posten som lite uppmuntran från mina föräldrar så jag ska sitta bänkad framför det snart. Det är faktiskt jättemysigt tycker jag, haha.. sorgligt men sant. Annars har jag haft en väldigt bra dag och helg hoppas ni också har haft det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0