#Hallen

 
Så här ser min hall ut i nuläget. Den är nästan klar, det som skulle behöva köpas är en helkroppsspegel och en matta att ha skorna på. Vill eventuellt även byta ut tavlan mot en rund spegel på väggen också, men det har jag tid att tänka på. Jag är helnöjd annars, mycket förvaring och bra avställningsytor för för både skor och annat smått och gott!
 
Med tiden kommer jag att visa mer av min lägenhet, men det är mycket som behöver införskaffas innan det är klart. Jag tycker det är mysigt att titta runt efter möbler som skulle passa bra här, äntligen får jag inreda på mitt sätt och i min stil! 
 

Lovisa

Åh vad fint du har det i hallen 😍

Svar: taack!! :))
hemmahosfelicia.blogg.se

2015-08-17 @ 15:43:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0