Hemma i Stockholm, där jag hör hemma

 
I fredags åkte jag hem till Stockholm direkt efter tentan och så fort jag började närma mig Stockholm när jag satt på tåget så pirrade det till i magen och hela kroppen fylldes av glädje. Mamma och pappa väntade på mig på centralen och jag var så glad att få spendera flera dagar hemma, med dom bästa jag vet. Jag hann med mycket; köpa min hylla, åka en sväng till IKEA, träffa Jessica på en snabbfika, äta sushi, gå runt på stan, gå på bio, andas stockholmsluft, titta på idol hemma i tv-soffan, bara vara, träffa mina tjejkompisar på Starbucks, åka till mio och köpa kuddfodral, köra bil, äta riktiga lyxfrukostar hemma, strosa runt i Gamla stan, äta lunch med mamma, spana in små mysiga inredningsbutiker, träffa Lovisa och bara koppla bort studentlivet för några dagar. Det var fruktansvärt jobbigt att åka hem och det gör lite ont när jag tänker tillbaka på dagarna för jag vill bara uppleva dom om och om igen. Men nu är det inte långt kvar till jul och långledigt! Älskar Stockholm och jag älskar alla där hemma♥
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0