Nästa; Stockholm!

 
Som jag har längtat efter den här dagen och den här tiden! Jag hade som sagt min första tenta imorse kl.8.00 och jag var egentligen inte så nervös förrän på vägen till skolan. Väl i tentasalen kände jag sån lättnad, det kändes verkligen som jag kunde ämnet och jag är nöjd över mina svar. Kunde inte ha gjort det bättre! Nu är det bara till att vänta på provresultat för att se om jag kan få mina goda känslor bekräftade också.
 
Nu har jag varit hemma ett par timmar och börjat packa ner lite kläder, ska snart slänga i mig en matlåda till lunch och städa i ordning lite för att sedan gå ner till resecentrum där mitt tåg till Stockholm går runt 16.00! Väl framme i huvudstaden ska jag äntligen köpa mig en String-hylla som en present till mig själv för att jag har varit så duktig, viktigt med belöningssystem för mig, haha. Nej nu är nog maten varm, ha en fin helg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0