Lång vecka


Godmorgon!
Anledningen till att det har stått tomt här i flera dagar, nästan en vecka är för att jag har haft mycket att göra och varit så stressad över det. Ingen kan nog ana vilken lättnad jag kände i torsdags eftermiddag när veckans sista redovisning var avklarad. Jag vill inte säga att jag har haft ångest över redovisningarna den här veckan, för ångest är och betyder något helt annat än att man har mycket i skolan för mig, men jag har varit väldigt stressad. Men som sagt hade jag bestämt mig för att få äta sushi igår och det gjorde jag och det var så. himla. gott. Hoppas jag har mer tid för bloggen den kommande veckan!
På söndag kommer mamma och pappa till mig och levererar lite möbler som jag har köpt på blocket, jag längtar både efter möblerna, men mest efter mina älskade föräldrar ❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0