Att bo ensam igen

Tänk att det inte är förrän man lämnar dom man har kärast om hjärtat som man inser hur beroende man är och hur mycket dom betyder för en. Det var första gången för mig som jag kom tillbaka till Norrköping efter en längre tid hemma och dessa dagar som jag har varit ensam har varit jobbigare än jag trodde. Jag trodde det skulle bli skönt att komma hem till mitt eget igen. Att äntligen få fixa med lite nya saker i lägenheten och inte behöva anpassa mig efter någon annans tider eller rutiner. Sedan jag kom hem har jag haft flera gråtattacker och jag har längtat hem varje minut. Men tack vare mina älskade föräldrar och vänner som stöttar och pratar med mig så ska detta gå över ganska snart hoppas jag. Nästa vecka börjar skolan igen och förmodligen får jag annat att tänka på då. Jag älskar er ♥

Mimmi Landberg

Ja precis, det är omelett sushi! :D supergott!

2016-01-16 @ 09:35:40
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/
Jessica

Älskar dig vännen och det går över ❤️

Svar: ♥♥♥♥
hemmahosfelicia.blogg.se

2016-01-16 @ 12:41:33
Jossan

Som jag känner igen mig i det du skriver. När jag flyttade hemifrån (visserligen ihop med min pojkvän)för lite mer än tre år sen så hade jag sett fram emot den nya friheten, men så var det som att jag bara bröt ihop. Grät konstant och längtade hem något fruktansvärt. Fast med lite tid och mycket stöttning från nära och kära så mattades de där känslorna av med tiden. Det gäller bara att försöka fokusera på det positiva. Och så får man ju faktiskt deppa ihop ibland, det är fullkomligt tillåtet.

Hoppas det löser sig för dig.

2016-01-16 @ 20:15:25
URL: http://jossanmittemellan.blogg.se/
Maria

Oh så tråkigt men det går över. Jag lovar.
Kram på dig

2016-01-18 @ 17:34:38
URL: http://www.houseforus.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0