Home sweet home

 
Tillbaka till Norrköping och verkligheten. I natt sov jag ensam i lägenheten för första gången för i år och det kändes lite konstigt faktiskt, men konstigt på ett bra sätt. Som ni har märkt har det stått väldigt tomt här och det är för att jag har velat njuta av varje liten sekund jag har haft hemma i Stockholm över jul och nyår och det tycker jag att jag har gjort. Trots det så känns det som jag aldrig har varit hemma eftersom dessa tre veckor har gått fruktansvärt fort.
 
I lördags åkte jag, mamma och pappa ner hit med min packning och mina julklappar sedan var vi på bio och köpte med oss sushi som vi åt här hemma. Världens mysigaste avslut på min ledighet. Är också så nöjd med min lilla mathörna här nu när jag fått upp lite julklappar som mina fårskinnsdynor, min griffeltavla och min skål från design house som syns på lägsta hyllplanet till höger. Jag är spänd på att visa fler saker i min lägenhet men det får jag göra en annan dag för nu måste jag öppna böckerna och råplugga till tentan på onsdag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0